Choose your country or region
Home > Help & Support > Polityka zwrotów

Polityka zwrotów

Polityka zwrotów 


Szanujemy Twój biznes. Jeżeli nie będziesz w zupełności zadowolony z produktów XPPen, możesz złożyć do nas wniosek o zwrot/refundację.


Graficzny tablet/wyświetlacz:

Z przyjemnością uwzględniamy zwroty w ciągu 30 dni od otrzymania urządzenia.

W przypadku problemów ze sprzętem (najpierw prosimy o kontakt z naszym działem pomocy technicznej pod adresem service@xp-pen.com), po uprzednim potwierdzeniu dokonamy wymiany produktu na nowy lub zwrócimy pełną kwotę.

Jeśli zażądasz zwrotu/wymiany z własnych powodów, a towar zostanie rozpakowany jak nowy, wówczas możemy dokonać zwrotu tylko do 80% pełnej kwoty. Koszt wysyłki zostanie poniesiony przez nabywcę.

Produkty musi być w stanie fabrycznie nienaruszonym, bez śladów użytkowania przez klienta.

Aby otrzymać środki, musisz zwrócić oryginalne opakowanie i wszystkie zawarte w nim elementy.


Akcesoria:

Z przyjemnością przyjmujemy zwroty w ciągu 30 dni od daty zakupu.

Nabywca jest zobowiązany do pokrycia kosztów przesyłki zwrotnej i transportu akcesoriów.


2-etapowy proces zwrotu

Krok 1: Skontaktuj się z działem obsługi klienta pod numerem +1 657-445-6129, od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00.(GMT+8)

             Lub

             Napisz do nas na adres service@xp-pen.com (zalecane)

Krok 2: Odeślij przedmiot za pośrednictwem międzynarodowej przesyłki kurierskiej do wskazanego miejsca.

 

Aby uzyskać adres, na który należy wysłać przesyłkę, należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.shopeu@xp-pen.com

Następnie prześlij nam numer monitorowania zwróconego produktu i przewoźnika logistycznego.

Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej zwrócimy/ wymienimy produkt na nowy.

Zwrot środków nastąpi w ciągu 7-14 dni roboczych od daty otrzymania towaru.


Opłata za przesyłkę zwrotną:

Jeśli sam produkt nie ma wad sprzętowych, kupujący jest odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotnej.


Zasady zwrotów w okresie świątecznym:

Oferujemy 50-dniową rozszerzoną politykę zwrotów w okresie świątecznym dla zakupów dokonanych od 15 listopada do 25 grudnia.

Przykładowo, jeśli zamówienie zostało złożone 15 listopada i dostarczone 20 listopada, można je zwrócić przed 9 stycznia


Skontaktuj się z nami

Wsparcie techniczne: service@xp-pen.com

Obsługa klienta - Czas pracy:

Od poniedziałku do piątku

od 10 do 18 czasu (GMT+8)




Darmowa wysyłka

Oferujemy bezpłatną wysyłkę

Bezpieczeństwo płatności

Informacje o płatnościach są przetwarzane w bezpieczny sposób

Skontaktuj się z nami

Od poniedziałku do piątku 10 am to 6 pm (GMT+8)

Profesjonalne wsparcie

shopeu@xp-pen.com service@xp-pen.com

Darmowa wysyłka
Oferujemy bezpłatną wysyłkę
Bezpieczeństwo płatności
Informacje o płatnościach są przetwarzane w bezpieczny sposób
Skontaktuj się z nami
Od poniedziałku do piątku 10 am to 6 pm (GMT+8)
Profesjonalne wsparcie
shopeu@xp-pen.com service@xp-pen.com

Follow Us on Your Favorite Network

Follow Us on Your Favorite Network

(Oficjalny sklep Polski)

Copyright©2024 HANVON UGEE (HK) TECHNOLOGY CO., LIMITED All Rights Reserved.

We use cookies to personalize and enhance your browsing experience on our websites. You can manage your settings at any time through Cookie Preferences or read our Cookie Policy to learn more.
COOKIE_ONLY_NEED
COOKIE_ALL_ACCEPT